top of page
Köpevillkor - Frågor & Svar
Här hittar du köpevillkor och frågor & svar!
-
Varför är vanliga frågor viktiga?De är ett sätt att hjälpa besökare hitta snabba svar på vanliga frågor om din verksamhet och underlätta navigering.
-
Vad är en FAQ-sektion?En FAQ-sektion kan användas för att snabbt svara på vanliga frågor om ditt företag som Vart levererar ni, Vad har ni för öppettider? och Hur bokar jag en tjänst?
-
Var kan jag lägga till mina vanliga frågor?De kan läggas till på valfri sida eller i din mobilapp så att medlemmar kommer åt dem även på språng.
-
Hur lägger jag till nya frågor och svar?Följ de här stegen för att lägga till frågor och svar: 1. Hantera vanliga frågor från din översikt eller i Redigeraren 2. Lägg till en fråga och ett svar 3. Tilldela frågan en kategori 4. Spara och publicera Du kan alltid komma tillbaka och redigera dina frågor.
-
Hur redigerar jag eller tar bort Vanliga frågor-rubriken?Du kan redigera rubriken från 'Inställningar' i Redigeraren. För att ta bort rubriken från din mobilapp går du till fliken 'Sida och app' i Owner app och gör anpassningar.
-
Kan jag lägga till en bild, video eller GIF i frågan?Ja. Följ de här stegen: 1. Hantera vanliga frågor från din översikt eller i Redigeraren 2. Skapa en ny fråga eller redigera en befintlig 3. Klicka på video-, bild- eller GIF-ikonen från svarsrutan 4. Lägg till media från biblioteket och spara.
Köpvillkor
Every website has a story, and your visitors want to hear yours. This space is a great opportunity to give a full background on who you are, what your team does and what your site has to offer. Double click on the text box to start editing your content and make sure to add all the relevant details you want site visitors to know.
If you’re a business, talk about how you started and share your professional journey. Explain your core values, your commitment to customers and how you stand out from the crowd. Add a photo, gallery or video for even more engagement.
bottom of page